Zasady udziału w Grach turystycznych w ramach Tryptyku Miejskiego
ORGANIZATORZY, ZASADY UDZIAŁU
1. Organizatorem Gier turystycznych w ramach Tryptyku Miejskiego jest zespół gramiejska.pl.
2. Udział w grach polega na samodzielnym lub zespołowym (nagrodę gwarantujemy dla zespołów maksymalnie 3-osobowych) realizowaniu zadań według instrukcji zawartych na kartach startowych.
3. Karty startowe można odebrać od przewodników PoPoznaniu.pl w czasie spacerów Tryptyku (ich liczba jest ograniczona) lub ściągnąć ze strony www.gramiejska.pl i samodzielnie wydrukować.
4. Prawidłowe rozwiązania należy przesłać do północy 6 kwietnia na adres kontakt@gramiejska.pl podając w temacie wiadomości nazwę dzielnicy, w której odbywa się dana gra, a w treści imiona i nazwiska członków zespołu (maksymalnie 3 osoby) oraz numer kontaktowy.
5. W trakcie trwania Tryptyku funkcjonuje numer (tel. 503 321 311) i e-mail (kontakt@gramiejska.pl) alarmowy, z których można korzystać w razie potrzeby.
NAGRODY
6. Nagrodami głównymi w grach jest zwiedzanie niedostępnych miejsc w danej dzielnicy:
na Wildzie – wejście na wieżę kościoła pw. Maryi Królowej (8 miejsc),
na Łazarzu – wejście na wieżę kościoła św. Anny (8 miejsc),
na Jeżycach – wejście na wieżę kościoła szkoły podstawowej przy ul. Słowackiego (8 miejsc).
Zostaną one przyznane zawsze pierwszym 8 osobom, które ukończą grę w danej dzielnicy.
7. Przygotowaliśmy także nagrody rzeczowe w postaci książek o Poznaniu oraz 3 dodatkowych miejsc w czasie zwiedzania ww. niedostępnych miejsc (1 miejsce na dzielnicę), które zostaną rozlosowane spośród wszystkich uczestników.
8. Wyniki rywalizacji zostaną podane 7 kwietnia.
INNE
9. Gry odbywają się w normalnym ruchu miejskim. Każdy uczestnik bierze w nich udział na własną odpowiedzialność.
10. Odebranie karty od przewodnika lub ściągnięcie jej ze strony www jest równoznaczne z akceptacją wszystkich zawartych w niniejszym dokumencie zasad.
11. Kwestie sporne rozstrzyga organizator.
.